Amido tecknar avtal i syd

Nyhetsbild
För mer information
Johnny Berlic
,
VD
på Amido
031 - 719 20 70
johnny.berlic@amido.se
amido.se
Dokument och länkar
Få de senaste nyheterna
Genom att prenumerera godkänner du våra Sekretesspolicy.
Klart!
Något gick fel, vänligen dubbelkolla din mejladress.
Dela

Amido har tecknat avtal med ännu ett av Sveriges större fastighetsbolag.

Fastighetsbolaget är störst på sin ort och kommer utvärdera de automatiseringar som blir möjligt med Alliera på ett par fastigheter.

– Det är mycket på gång, man vill digitalisera, man vill framåt. Med tjänster som Smart passage, tagg som tjänst, integrerade fastighetsdatasystem, tvättbokning online och mycket mer så blir livet enklare och tryggare för fastighetsägare och hyresgäster, säger Johnny Berlic, vd på Amido AB.

Fullt implementerat skulle avtalet innebära en kraftigt ökad täckningen av hushåll dit det är möjligt att leverera paket på ett smidigt sätt på denna ort.

Ramavtal används dock i olika omfattning av kunder och medför ingen garanti på att kunder implementerar Amidos lösningar på hela sitt bestånd.

Relaterade nyheter

Kanske hittar du något mer intressant här.

Se alla nyheter
Nyhetsbild
Pressmeddelande

Kommuniké från bolagsstämma i Amido AB (publ) den 10 april 2024

Vid bolagsstämma i Amido AB (publ), org.nr 556751-8708, (”Bolaget”), som hölls på Amidos huvudkontor i Göteborg, den 10 april 2024 fattades bland annat följande beslut.
Läs mer
Nyhetsbild
Pressmeddelande

Kallelse till årsstämma 2024

Aktieägarna i Amido AB (publ), org.n.r 556751-8708, kallas härmed till årsstämma 2024-04-10 kl. 15:30-16:30 på Amidos kontor, Fabriksgatan 7, Göteborg.
Läs mer
Nyhetsbild
Pressmeddelande

Amido publicerar årsredovisning digitalt på webbplatsen

Amido har idag publicerat årsredovisning för 2023 på bolagets webbplats, den finns nu tillgänglig för nedladdning på www.amido.se/investor-relations.
Läs mer
Nyhetsbild
Pressmeddelande

Amido lanserar ny supportportal: ”Snabbare och enklare hjälp för kunderna”

Amido har lanserat en ny supportportal som ett led i bolagets kontinuerliga arbete med att förbättra tillgänglighet och kundservice. I den nya supportportalen kan kunder hitta svar på vanliga frågor, läsa artiklar om produktfunktioner och uppdateringar samt skicka in och följa upp på supportärenden.
Läs mer
Se alla nyheter