Avarn Security Systems levererar Alliera till Göteborg Energi

Nyhetsbild
För mer information
Johnny Berlic
,
VD
på Amido
031 - 719 20 70
johnny.berlic@amido.se
amido.se
Dokument och länkar
Få de senaste nyheterna
Genom att prenumerera godkänner du våra Sekretesspolicy.
Klart!
Något gick fel, vänligen dubbelkolla din mejladress.
Dela

Alliera levereras till Göteborg Energi av Avarn som en del i ett större projekt där befintligt system migreras till ett Unison-system.

Marknadsinformation: Detta är kompletternade information till pressrelease som publicerades 2021-07-01

Göteborg Energi ska uppdatera och uppgradera sina säkerhetssystem och Avarn har vunnit upphandlingen för att genomföra projektet. För att förena det nya och det gamla så kom man fram till att använda Alliera för att brygga systemen, få en enhetlig hantering och säkerhetshöjande automatiseringar.

– Vi är glada att kunna hjälpa Avarn med vår expertis för att vara kittet som får ihop olika system och versioner för att kunden ska få en smidigare, kostnadseffektivare och bättre lösning än om allt bara skulle rivits ut och byts, säger Johnny Berlic, vd på Amido AB.

Relaterade nyheter

Kanske hittar du något mer intressant här.

Se alla nyheter
Nyhetsbild
Pressmeddelande

Kommuniké från bolagsstämma i Amido AB (publ) den 10 april 2024

Vid bolagsstämma i Amido AB (publ), org.nr 556751-8708, (”Bolaget”), som hölls på Amidos huvudkontor i Göteborg, den 10 april 2024 fattades bland annat följande beslut.
Läs mer
Nyhetsbild
Pressmeddelande

Kallelse till årsstämma 2024

Aktieägarna i Amido AB (publ), org.n.r 556751-8708, kallas härmed till årsstämma 2024-04-10 kl. 15:30-16:30 på Amidos kontor, Fabriksgatan 7, Göteborg.
Läs mer
Nyhetsbild
Pressmeddelande

Amido publicerar årsredovisning digitalt på webbplatsen

Amido har idag publicerat årsredovisning för 2023 på bolagets webbplats, den finns nu tillgänglig för nedladdning på www.amido.se/investor-relations.
Läs mer
Nyhetsbild
Pressmeddelande

Amido lanserar ny supportportal: ”Snabbare och enklare hjälp för kunderna”

Amido har lanserat en ny supportportal som ett led i bolagets kontinuerliga arbete med att förbättra tillgänglighet och kundservice. I den nya supportportalen kan kunder hitta svar på vanliga frågor, läsa artiklar om produktfunktioner och uppdateringar samt skicka in och följa upp på supportärenden.
Läs mer
Se alla nyheter