Kontaktvägar till supporten

Du kan kontakta vår support via telefon, skapa ett ärende via supportportalen (rekommenderas), maila eller chatta med oss.

Samtliga kontaktvägar är bemannade helgfria vardagar mellan 09.00 och 17.00.
SLA nivåer och svarstider varierar utifrån kund och gällande supportavtal.

Chatt

Klicka på ikonen längst ner till höger.

Vilken prioritet ska du välja?

Exempel: Enskild passage kan ej öppnas trots rätt behörighet. Befintliga behörigheter fungerar som vanligt. Uppsättning av nya konton i Alliera och Backstage.

Exempel: Nya behörigheter synkroniseras inte ner från Alliera till undersystem. Befintliga behörigheter fungerar som vanligt.

Exempel: Fullt enskilt system som te.x. Alliera eller Backstage är inte tillgängligt. Befintliga behörigheter har slutat fungera.

Exempel: Flertal system och funktioner uppvisar kritiska problem och har slutat fungera. Befintliga behörigheter har slutat fungera.

Vid kontakt via mail och chatt sätts ärendeprioriteten initialt alltid som låg, men revideras i det ögonblick som ärendet hamnat hos en agent.