Rollen
Några av de arbetsuppgifter som du kommer att jobba med:
- Teknisk support och felsökning av våra produkter & tjänster, främst via mail samt telefon.
- Teknisk, operativ resurs i större och mindre projekt ledda av projektledare tillsammans med andra projektmedlemmar.
- Tight samarbete med övriga delar i bolaget där vi gemensamt och agilt vidareutvecklar våra produkter & tjänster - där din och kundernas feedback värderas högt!
Då bolaget expanderar kraftigt ser vi det som naturligt att våra medarbetare gradvis kommer går över i mer avancerade uppgifter och avancerar inom bolaget.
Ansökan
Vi välkomnar din ansökan senast den 18e Maj via LinkedIn eller via mail med CV samt personligt brev till hej@amido.se – ämnesrad ’Customer Success - Supporttekniker / Teknisk kundsupport ’.
Urvalsprocessen sker löpande och vi emotser din ansökan så snart som möjligt.
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till närmaste chef för tjänsten Daniel Levrén – daniel.levren@amido.se
Vi ser mångfald som en styrka och välkomnar sökande med olika bakgrund. Vår gemensamma vilja är att göra Amido till ett enastående företag både som arbetsplats och samarbetspartner.