Lediga tjänster

Skicka in en intresseanmälan

Häng med på vår spännande tillväxtresa och digitalisera fastighetsbranschen!

Lediga tjänster

Upplagd: 5 februari 2021

Junior Projektledare / Förvaltningsledare  – sökes till snabbväxande PropTech bolag

Är du serviceinriktad och vill jobba med nästa generations cloud-lösningar? Gillar du att utvecklas snabbt, arbeta målfokuserat och i team? Då ska du söka tjänsten som Junior projektledare / förvaltningsledare hos oss. 

Amido fortsätter att växa med en spännande framtid inom PropTech-branschen. Därför behöver vi nu förstärka vårt leverans- och supportteam ytterligare.

Customer Success är teamet som ser till att våra kunder kommer igång och kan jobba smidigt i våra system. Vi jobbar tätt med våra kunder och levererar hållbara och effektiva lösningar – och finns givetvis där när och om problem uppstår. 

För att lyckas i rollen som projektledare / förvaltningsledare på Amido behövs ett stort tekniskt intresse kombinerat med ett starkt kundfokus & affärsmannaskap. Du har en god samarbetsförmåga, är initiativtagande och kommunikativ, både internt och externt. Vidare är du pedagogisk, analytisk och strukturerad, samt förstår och analyserar komplexa frågor och problem snabbt. Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. 

Kvalifikationer: 

Eftergymnasial utbildning inom teknik, IT eller ekonomi (eller motsvarande arbetslivserfarenhet) gärna kombinerat med ett stort intresse för digitala plattformar och teknik. 

Rollen är en instegstjänst och passar dig som precis skall eller relativt nyligen klivit in på arbetsmarknaden. 

 

Några av de arbetsuppgifter som du kommer att jobba med:

  • Projektledning inklusive förstudie, analys, resursplanering, budgetansvar samt styrgruppsrapportering.

  • Leda cross-functionella projektteam där både leverans, sälj, support, RnD och marknad samverkar. 

  • Förvaltningsledning på befintlig kund.

  • Workshops hos kund / partner.

  • Leda kunden till best practice lösningar inklusive change management.

  • Dokumentation av lösningar samt change requests.

  • Assistera RnD vid djupare felsökning och produktutveckling.

 Har du tidigare erfarenhet från digital leveransorganisation eller från Cloud / SaaS lösningar så är det extra meriterande.

Tjänsten är en heltidstjänst och placerad i Göteborg. I samband med start så kommer du att få utbildningsplan samt en mentor som följer dig genom de första månaderna – allt för att du skall få en så trygg och bra inledning som möjligt. Vi värnar om våra medarbetare och har en mycket god stämning på jobbet med mycket skratt och högt i tak.

Då bolaget expanderar kraftigt ser vi det som naturligt att våra medarbetare gradvis kommer går över i mer avancerade uppgifter och avancerar inom bolaget.

Urvalsprocessen sker löpande och innehåller steg för urval, intervjuer och referenstagning. Vi ser mångfald som en styrka och välkomnar sökande med olika bakgrund. Vår gemensamma vilja är att göra Amido till ett enastående företag både som arbetsplats och samarbetspartner.      

I samband med denna rekrytering undanber vi oss kontakter från rekryteringsföretag och andra annonsörer. 

Amido är ett marknadsledande PropTech bolag med fokus på moln och integrationslösningar för passersystem. Visionen är att effektivisera, säkra och förbättra administrativa processer för fastighetsägare genom digitalisering och automatisering. Amido utvecklar och erbjuder ett flertal olika plattformar och tjänster, och bland våra kunder återfinns en majoritet av Sveriges största fastighetsägare såsom Balder, Vasakronan, Stena Fastigheter, Willhem, Halmstads Fastighets AB och Lunds Kommun m.fl.

Vi ser fram emot din ansökan, och behöver anställa omgående så ansök redan nu! 

Skicka CV samt personligt brev till hej@amido.se – ämnesrad ’Junior projektledare / förvaltningsledare – Customer Success’

Sista datum för ansökan är 2021-02-28

 

Kontaktperson för tjänsten är Daniel Levrén – daniel.levren@amido.se – 031-719 20 70

Kontaktperson för fackliga frågor (Unionen) är Ida Sarström  ida.sarstrom@amido.se 031-719 20 70

Upplagd: 2 mars 2021

Customer Success – Servicedesk / Teknisk kundsupport sökes till snabbväxande PropTech bolag

Är du serviceinriktad och vill jobba med nästa generations cloud-lösningar? Gillar du att utvecklas snabbt, arbeta mål fokuserat och i team? Då ska du söka tjänsten som Customer Success – Servicedesk / Teknisk kundsupport hos oss. Amido fortsätter att växa med en spännande framtid inom PropTech-branschen. Därför behöver vi nu förstärka vårt leverans- och supportteam.

Customer Success är teamet som ser till att våra kunder kommer igång och kan jobba smidigt i våra system. Vi jobbar tätt med våra kunder och levererar hållbara och effektiva lösningar – och finns givetvis där när och om problem uppstår.

För att lyckas i rollen som Customer Success medarbetare på Amido behövs genuin vilja att alltid leverera förstklassig och noggrann service till våra kunder på daglig basis. Du har en god samarbetsförmåga, är initiativtagande och kommunikativ, både internt och externt. Vidare är du pedagogisk, analytisk och strukturerad, samt förstår och analyserar komplexa frågor och problem snabbt. Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.

Kvalifikationer:
Gymnasial eller eftergymnasial utbildning (eller motsvarande arbetslivserfarenhet) gärna kombinerat med ett stort intresse för digitala plattformar och teknik.
Rollen är en instegstjänst och passar dig som precis skall eller relativt nyligen klivit in på arbetsmarknaden. Vi lägger stor vikt vid personlighet, vilja att lära samt att kasta sig an tekniska problem.
Har du tidigare erfarenhet från kundtjänst eller digital leveransorganisation så är det extra meriterande.
För att passa i rollen tror vi dessutom att du har kunskaper inom ett eller flera av följande områden:

  • Ärendehanteringsystem
  • Applikationssupport te.x. som superuser eller administratör
  • Microsoft SQL
  • Nätverk
  • Windows server
  • Passersystem (ex. RCO, Aptus m.f.l.)
 

Tjänsten är en heltidstjänst och placerad i Göteborg. I samband med start så kommer du att få utbildningsplan samt en mentor som följer dig genom de första månaderna – allt för att du skall få en så trygg och bra inledning som möjligt. Vi värnar om våra medarbetare och har en mycket god stämning på jobbet med mycket skratt och högt i tak.

Tjänsten innefattar en stor del kundsupport via telefon med tillhörande servicedesk uppgifter såsom att ta emot, registrera och påbörja felsökning. Då bolaget expanderar kraftigt ser vi det som naturligt att våra medarbetare gradvis kommer går över i mer avancerade uppgifter och avancerar inom bolaget.

Urvalsprocessen sker löpande och innehåller steg för urval, intervjuer och referenstagning. Vi ser mångfald som en styrka och välkomnar sökande med olika bakgrund. Vår gemensamma vilja är att göra Amido till ett enastående företag både som arbetsplats och samarbetspartner. I samband med denna rekrytering undanber vi oss kontakter från rekryteringsföretag och andra annonsörer. 

Amido är ett marknadsledande PropTech bolag med fokus på moln och integrationslösningar för passersystem. Visionen är att effektivisera, säkra och förbättra administrativa processer för fastighetsägare genom digitalisering och automatisering. Amido utvecklar och erbjuder ett flertal olika plattformar och tjänster, och bland våra kunder återfinns en majoritet av Sveriges största fastighetsägare såsom Balder, Vasakronan, Stena Fastigheter, Willhem, Halmstads Fastighets AB och Lunds Kommun m.fl.
Vi ser fram emot din ansökan, och behöver anställa omgående så ansök redan nu!
Skicka CV samt personligt brev till hej@amido.se – ämnesrad ’Customer Success – Servicedesk / Teknisk kundsupport’

Sista datum för ansökan är 2021-03-20

Kontaktperson för tjänsten är Daniel Levrén – daniel.levren@amido.se – 031-719 20 70
Kontaktperson för fackliga frågor (Unionen) är Ida Sarström ida.sarstrom@amido.se 031-719 20 70

Upplagd: 17 december 2020
Sista ansökningsdag 31 januari 2021

Customer Success medarbetare sökes till snabbväxande PropTech bolag

Är du serviceinriktad och teknikintresserad? Gillar du att utvecklas, arbeta målfokuserat och i team? Då ska du söka tjänsten som Customer Success – Leverans & Support hos oss.

Amido fortsätter att växa med en spännande framtid inom PropTech-branschen. Därför behöver vi nu förstärka vårt leverans- och supportteam.

Customer Success är teamet som ser till att våra kunder kommer igång och kan jobba smidigt i våra system. Vi jobbar tätt med våra kunder och levererar hållbara och effektiva lösningar – och finns givetvis där när och om problem uppstår..

För att lyckas i rollen som Customer Success medarbetare på Amido behövs ett stort tekniskt intresse och vilja att leverera förstklassig service till våra kunder på daglig basis. Du har en god samarbetsförmåga, är initiativtagande och kommunikativ, både internt och externt. Vidare är du pedagogisk, analytisk och strukturerad, samt förstår och analyserar komplexa frågor och problem snabbt. Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.

Kvalifikationer:
Gymnasial eller eftergymnasial utbildning inom IT/ teknik eller motsvarande arbetslivserfarenhet / stort intresse för teknik.
Har du tidigare erfarenhet från kundtjänst eller digital leveransorganisation så är det extra meriterande.

För att passa i rollen tror vi dessutom att du har kunskaper inom ett eller flera av följande områden:

  • Ärendehanteringssystem
  • Microsoft SQL
  • Nätverk
  • Windows server
  • Passersystem (ex. RCO, Aptus m.f.l.)
 

Tjänsten är en heltidstjänst och placerad i Göteborg. I samband med start så kommer du att få utbildningsplan samt en mentor som följer dig genom de första månaderna – allt för att du skall få en så trygg och bra inledning som möjligt. Vi värnar om våra medarbetare och har en mycket god stämning på jobbet med mycket skratt och högt i tak.

Tjänsten innefattar en stor del kundsupport via telefon med tillhörande 1st line uppgifter såsom att ta emot, registrera och påbörja felsökning. Då bolaget expanderar kraftigt ser vi det som naturligt att våra medarbetare gradvis kommer går över i mer avancerade uppgifter och avancerar inom bolaget.

Urvalsprocessen sker löpande och innehåller steg för urval, intervjuer och referenstagning. Vi ser mångfald som en styrka och välkomnar sökande med olika bakgrund. Vår gemensamma vilja är att göra Amido till ett enastående företag både som arbetsplats och samarbetspartner.

I samband med denna rekrytering undanber vi oss kontakter från rekryteringsföretag och andra annonsörer.

Amido är ett marknadsledande PropTech bolag med fokus på moln och integrationslösningar för passersystem. Visionen är att effektivisera, säkra och förbättra administrativa processer för fastighetsägare genom digitalisering och automatisering. Amido utvecklar och erbjuder ett flertal olika plattformar och tjänster, och bland våra kunder återfinns en majoritet av Sveriges största fastighetsägare såsom Balder, Vasakronan, Stena Fastigheter, Halmstads Fastighets AB och Lunds Kommun m.fl.

Vi ser fram emot din ansökan, och behöver anställa omgående så ansök redan nu!

Skicka CV samt personligt brev till hej@amido.se – ämnesrad ’Customer Success medarbetare
Sista datum för ansökan är 2021-01-31

Kontaktpersoner
Frågor om tjänsten: Daniel Levrén – daniel.levren@amido.se – 031-719 20 70
Fackliga frågor (Unionen): Ida Sarström – ida.sarstrom@amido.se – 031-719 20 70

Just nu har vi inga lediga tjänster. Men skicka gärna in en spontansökan.

Finner du ingen tjänst som passar dig? Skicka gärna in en spontansökan.