Utökat stöd för iLOQ i ny Alliera utgåva

Nyhetsbild
För mer information
Johnny Berlic
,
VD
på Amido
031 - 719 20 70
johnny.berlic@amido.se
amido.se
Dokument och länkar
Få de senaste nyheterna
Genom att prenumerera godkänner du våra Sekretesspolicy.
Klart!
Något gick fel, vänligen dubbelkolla din mejladress.
Dela

En ny Alliera har släppts. Sedan tidigare fanns stöd för iLOQs system S10 för digitala nycklar. Nu stöds även S5 digitala nycklar samt S50 med iLOQ nyckelbrickor.

Amidos kunder kan nu använda iLOQs moderna S5 och S50 i Alliera med iLOQs nyckelbrickor (fob). iLOQs teknik är batterifri och gör så att all ström som behövs för inpasseringen kommer från den digitala nyckeln. Det minskar underhållskostnader när batterier inte behöver bytas och tillsammans med Alliera kan man hantera iLOQ fobbar och andra passersystem enhetligt och enkelt på ett ställe.

I denna utgåva av Alliera släpps även funktioner för att dela behörigheter mellan olika Allieror i beta version. Detta öppnar för en utökning av Amidos affärsområden när kunder kan dela behörigheter till bland annat entreprenörer och utvalda samarbetspartners. Det skapar stora förenklingar i administrationen och nya former av tjänster.

Relaterade nyheter

Kanske hittar du något mer intressant här.

Se alla nyheter
Nyhetsbild
Pressmeddelande

Kommuniké från bolagsstämma i Amido AB (publ) den 10 april 2024

Vid bolagsstämma i Amido AB (publ), org.nr 556751-8708, (”Bolaget”), som hölls på Amidos huvudkontor i Göteborg, den 10 april 2024 fattades bland annat följande beslut.
Läs mer
Nyhetsbild
Pressmeddelande

Kallelse till årsstämma 2024

Aktieägarna i Amido AB (publ), org.n.r 556751-8708, kallas härmed till årsstämma 2024-04-10 kl. 15:30-16:30 på Amidos kontor, Fabriksgatan 7, Göteborg.
Läs mer
Nyhetsbild
Pressmeddelande

Amido publicerar årsredovisning digitalt på webbplatsen

Amido har idag publicerat årsredovisning för 2023 på bolagets webbplats, den finns nu tillgänglig för nedladdning på www.amido.se/investor-relations.
Läs mer
Nyhetsbild
Pressmeddelande

Amido lanserar ny supportportal: ”Snabbare och enklare hjälp för kunderna”

Amido har lanserat en ny supportportal som ett led i bolagets kontinuerliga arbete med att förbättra tillgänglighet och kundservice. I den nya supportportalen kan kunder hitta svar på vanliga frågor, läsa artiklar om produktfunktioner och uppdateringar samt skicka in och följa upp på supportärenden.
Läs mer
Se alla nyheter