Amido och HSB Göteborg tecknar avtal

Nyhetsbild
För mer information
Johnny Berlic
,
VD
på Amido
031 - 719 20 70
johnny.berlic@amido.se
amido.se
Dokument och länkar
Få de senaste nyheterna
Genom att prenumerera godkänner du våra Sekretesspolicy.
Klart!
Något gick fel, vänligen dubbelkolla din mejladress.
Dela

Amido och HSB Göteborg har tecknat avtal för det överordnade plattformen Alliera som möjliggör enhetlig administration av digitala nycklar. Oavsett passersystem.

Avtalet innebär att HSB Göteborg kan använda tjänsten för sin egen administration av passersystem och erbjuda tjänsten vidare till sina bostadsrättsföreningar.

Fullt implementerat uppskattas antalet digitala nycklar till tiotusen.

- Vi är glada att ytterligare en lokal HSB-organisation väljer att arbeta med Amido och dra full fördel av vår tjänst Alliera för att minska administration och öka kundnöjdhet. Det är en strategisk del i vårt erbjudande, att kunder som HSB ska kunna stärka sitt kunderbjudande genom att erbjuda vår tjänst, säger Johnny Berlic, VD på Amido AB (publ).

Relaterade nyheter

Kanske hittar du något mer intressant här.

Se alla nyheter
Nyhetsbild
Pressmeddelande

Kommuniké från bolagsstämma i Amido AB (publ) den 10 april 2024

Vid bolagsstämma i Amido AB (publ), org.nr 556751-8708, (”Bolaget”), som hölls på Amidos huvudkontor i Göteborg, den 10 april 2024 fattades bland annat följande beslut.
Läs mer
Nyhetsbild
Pressmeddelande

Kallelse till årsstämma 2024

Aktieägarna i Amido AB (publ), org.n.r 556751-8708, kallas härmed till årsstämma 2024-04-10 kl. 15:30-16:30 på Amidos kontor, Fabriksgatan 7, Göteborg.
Läs mer
Nyhetsbild
Pressmeddelande

Amido publicerar årsredovisning digitalt på webbplatsen

Amido har idag publicerat årsredovisning för 2023 på bolagets webbplats, den finns nu tillgänglig för nedladdning på www.amido.se/investor-relations.
Läs mer
Nyhetsbild
Pressmeddelande

Amido lanserar ny supportportal: ”Snabbare och enklare hjälp för kunderna”

Amido har lanserat en ny supportportal som ett led i bolagets kontinuerliga arbete med att förbättra tillgänglighet och kundservice. I den nya supportportalen kan kunder hitta svar på vanliga frågor, läsa artiklar om produktfunktioner och uppdateringar samt skicka in och följa upp på supportärenden.
Läs mer
Se alla nyheter